Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

ΝΕΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Οι επίδοξοι δολοφόνοι της εθνικής συνειδήσεως των Ελλήνων μίλησαν στην «Αυγή» για τα νέα, μαρξιστικά, βιβλία ιστορίας!



Τις... απόψεις των ιθυνόντων γύρω από την αλλαγή των βιβλίων ιστορίας φιλοξένησε η κομματική εφημερίδα του Σύριζα, «Αυγή», σε ένα κρεσέντο ανθελληνισμού, από τον οποίο σταχυολογούμε μερικά μόνο ενδεικτικά αποσπάσματα.

Αυτό που ξεκίνησαν οι νεοδημοκράτες θα το… τελειώσουμε και εμείς!

Αντώνης Λιάκος: "Το αίτημα της αναθεώρησης της σχολικής Ιστορίας θα έλεγα ότι εκκρεμεί εδώ και δεκαετίες. Το 2006 η Μαριέττα Γιαννάκου έπεσε επί των επάλξεων στο βιβλίο της ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού. Το 2011 συγκροτήθηκε επιτροπή σύνταξης των νέων προγραμμάτων σπουδών (της οποίας η σημερινή Επιτροπή είναι κατά κάποιον τρόπο συνέχεια), αλλά η τότε υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου δεν τόλμησε να τα εφαρμόσει φοβούμενη το πολιτικό κόστος. Ελπίζω ο Κώστας Γαβρόγλου να αποδειχτεί περισσότερο θαρραλέος. Είναι αλήθεια ότι ακόμη η δημαγωγία γύρω από τα εθνοπατριωτικά δεν έδειξε ακόμη τα δόντια της."

Υποβαθμίζεται το 1821 γιατί… δεν συμφέρει

Πολυμέρης Βόγλης: «Ξεφεύγουμε πλέον από τη λογική της επανάληψης γεγονότων και ιστορικών περιόδων και δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση στη διδασκαλία της νεότερης και σύγχρονης ιστορίας, ενώ βέβαια συνεχίζουν να διδάσκονται και οι άλλες ιστορικές περίοδοι. Επιπλέον μας ενδιαφέρει να αναδείξουμε τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτισμικές διαστάσεις της ιστορικής εξέλιξης και να μην περιοριστεί το μάθημα στα πολιτικά ή στρατιωτικά γεγονότα.

Αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι σημαντικά γεγονότα, όπως η Επανάσταση του 1821, χάνονται. Όχι μόνο διδάσκονται, αλλά εντάσσονται στο πλαίσιο της βαλκανικής, ευρωπαϊκής και παγκόσμιας Ιστορίας για να κατανοηθούν καλύτερα από τους μαθητές.»

Συστηματικά μαρξιστικά ψεύδη

Χάρης Αθανασιάδης: “Με τα νέα προγράμματα σπουδών ο όγκος της ύλης στην υποχρεωτική Δευτεροβάθμια προτείνεται να χωριστεί στα τέσσερα. Έτσι στην Α’ Λυκείου θα διδάσκεται αποκλειστικά ο 20ός αιώνας, ώστε ο μαθητής να γνωρίσει επαρκώς το μέρος εκείνο του παρελθόντος που περισσότερο από κάθε άλλο επηρεάζει το παρόν του. Επίσης μειώνεται ο εθνοκεντρισμός, καθώς η ελληνική Ιστορία παραμένει βέβαια στο επίκεντρο, αλλά εξετάζεται ως οργανικό μέρος της ευρύτερης ευρωπαϊκής Ιστορίας και, όπου χρειάζεται (π.χ. στον Ψυχρό Πόλεμο), της παγκόσμιας Ιστορίας.

Τα προγράμματα δεν αγνοούν την ελληνική επανάσταση, απλώς την ενθέτουν στο ιστορικό πλαίσιό της, μέσα στις ευρωπαϊκές εξελίξεις που γέννησαν τον νεωτερικό κόσμο. Να μάθουν βέβαια οι μαθητές τα βασικά επεισόδια του Αγώνα. Αλλά δεν χρειάζεται να κατατρίβονται σε λεπτομέρειες. Πιο σημαντικό είναι να κατανοήσουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο ξέσπασε και πέτυχε η Επανάσταση. Να καταλάβουν δηλαδή οι μαθητές γιατί η Επανάσταση έγινε το 1821 και όχι νωρίτερα.

Παρόμοια για τον εμφύλιο. Ως τώρα αποφεύγαμε να τον εξετάζουμε ή τον προσπερνούσαμε με δυο λόγια σε στυλ τι κακό πράγμα είναι η διχόνοια. Είναι κρίσιμο όμως να κατανοήσουν οι νέοι άνθρωποι τους γεωπολιτικούς και κοινωνικούς όρους υπό τους οποίους διολισθήσαμε στον Εμφύλιο και τις επιπτώσεις του Εμφυλίου στη μετέπειτα πορεία της χώρας. Δεν θα μπορέσουν να κατανοήσουν τη γνώση διαιρέσεων που ξεκίνησαν από τον Εμφύλιο.

Ο Αθανασιάδης, είτε αγράμματος είναι, είτε ύπουλος προπαγανδιστής, όταν λέει ότι θα διδάξει στα παιδιά «γιατί η Επανάσταση έγινε το 1821 και όχι νωρίτερα». Ο Ελληνισμός πραγματοποίησε πάμπολλες επαναστάσεις από το 1453 έως το 1821 με πρώτη αυτή του Κροκόδειλου Κλαδά στα τέλη του 15ου Αιώνα, λίγα χρόνια μετά την άλωση της Πόλης.

Ερχόμενοι στο άλλο ζήτημα, που θίγει, θα διδάξει στα παιδιά αυτό που αναφέρει ο συγκρατούμενος του Μπελογιάννη, Λαζαρίδης, ότι η αριστερά ήταν ο μόνος υπεύθυνος για τον Συμμοριτοπόλεμο; Θα δείξουν στα παιδιά τις φωτογραφίες των σφαγμένων από τους συμμορίτες του ΔΣΕ; Θα αναδείξουν την παρουσία σκοπιανών, τούρκων και άλλων «σοσιαλιστών» στον συμμορίτικο στρατό, γεγονός που καθιστά τις μάχες εναντίον των κομμουνιστών έναν ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ και όχι «Εμφύλιο»;

Δεν θα μπορούσε να λείψει η… άποψη της Ρεπούση

Μαρία Ρεπούση: «Η Ιστορία που διδάσκεται στο σχολείο εξαρτάται από το είδος του πολίτη που θέλουμε να διαμορφώσουμε μέσα από την υποχρεωτική εκπαίδευση. Και για τα μεγάλα και για τα μικρά, τα καθημερινά. Αν συσχετίσει κανείς νοοτροπίες και συμπεριφορές Ελλήνων πολιτών με την ιστορία που διδάχθηκαν στο σχολείο, είναι βέβαιο ότι θα εξηγήσει πολλές από τις αγκυλώσεις και τα στερεότυπα που έχουν. Και θα εξηγήσει σίγουρα την άνοδο και την κυριαρχία του εθνικολαϊκισμού.»

Με βάση τα όσα λέει η Ρεπούση, αναδεικνύεται το ερώτημα: «τι είδους πολίτες θέλουν οι συριζαίοι, με τα νέα βιβλία ιστορίας»; Αμόρφωτους και ημιμαθείς, χωρίς καμία εθνική συνείδηση, μια νεολαία ευάλωτη στις ιδεοληψίες της αριστεράς και της παγκοσμιοποίησης, που ήδη αιματοκύλησαν την ανθρωπότητα επί δεκαετίες, είναι η απάντηση.

Για την υλοποίηση αυτού του παιδομαζώματος παραμένουν στην εξουσία οι συριζαίοι, παρά το γεγονός ότι όσο μένουν σε αυτήν το κόμμα τους καταποντίζεται στην ανυποληψία. Στόχος τους είναι η καταστροφή της Ελλάδας και μπροστά σε αυτό δεν υπολογίζουν τίποτε.

Πίσω έχει η αχλάδα, όμως, την ουρά και το νέο τους παιδομάζωμα θα παραμείνει γράμμα κενό, που θα το ακυρώσουν οι Έλληνες Γονείς, ακόμα και αν απαιτηθεί, όπως τουρκοκρατίας, ένα νέο Κρυφό Σχολειό!

Κώστας Αλεξανδράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια: