Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

ΠΕΡΙ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΕΩΣ



Γράφει ο Νικόλαος Παπαδιονυσίου

Η κοινωνική παρακμή, η πολιτισμική αθλιότητα και ο ηθικός εκφυλισμός, ίσως να έχουν φθάσει στα κατώτατα σημεία επί των ημερών της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Πάντως ακόμη δεν έχουν πιάσει πάτο. Διότι τι άλλο από απόλυτη αθλιότητα μπορεί να εννοηθεί, τι άλλο από γενικευμένη απαξίωση και περιφρόνηση, τι άλλο από δόλιους σχεδιασμούς ώθησης σε απόλυτη παθητικότητα και μοιρολατρία, όταν μέσα στην Πατρίδα μας, στις πόλεις, στις πλατείες, στους δρόμους, στους χώρους κοινωνικής συνάθροισης, στα μέσα μαζικής μεταφοράς κάποιοι αλλοδαποί λαθρομετανάστες, δημιουργούν επεισόδια, καταστρέφουν δημόσια περιουσία και καθυβρίζουν τον Λαό που καρτερικά τους ανέχεται και υπομένει κάτω από το απάνθρωπο καθεστώς μιας απολυταρχικής κυβέρνησης εθνομηδενιστών και αρνητών της ίδιας τους της Φυλής. Ο Αντιφών, σοφιστής φιλόσοφος είχε επισημάνει τη διάσταση μεταξύ νόμου και Φύσης, αναφέροντας ότι ο νόμος είναι ανθρώπινο δημιούργημα, οπότε δεν μετέχει στην αναγκαιότητα και καθολικότητα της Φύσης. Ως ανθρώπινο προϊόν έχει συμβατική αξία, ενώ ο άνθρωπος πρέπει ν’ ακολουθεί τις επιταγές της Φύσης διότι είναι πιο ωφέλιμες γι’ αυτόν. Αν όμως ο άνθρωπος ακολουθεί τις επιταγές της Φύσης υπάρχουν κυρώσεις από τον νόμο που είναι πιο σοβαρές από την ευχαρίστηση του ν’ ακολουθεί τη Φύση. Επομένως ο άνθρωπος ακολουθεί τον νόμο παρά το ότι θίγονται οι επιταγές της Φύσης. Γι’ αυτό ο άνθρωπος αν κατορθώσει να παραμείνει απαρατήρητος πρέπει να ακολουθεί τη Φύση, αφού οι επιταγές της είναι πιο ωφέλιμες γι’ αυτόν.  Επίσης ο Γλαύκων αναφέρει ότι οι άνθρωποι αναγκάζονται και δέχονται κάποια πράγματα ως δίκαια. Διότι φοβούνται να εκδηλώσουν μια διαφορετική συμπεριφορά. Αν όμως ήταν αόρατοι θα μπορούσαν να πράξουν ελεύθερα αποκαλύπτοντας την Φύση τους.

Φυσικά οφείλουμε πρωτίστως να ξεκαθαρίσουμε ότι με τα παραπάνω δεν προτρέπουμε, δεν προτείνουμε και δεν επικροτούμε. Απλά αναφέρουμε την ρήση του Αντιφώντα από το βιβλίο του «Περί Αληθείας», καθώς και ρήση του Γλαύκωνα.

Πριν λίγες ημέρες συνέβη ένα επεισόδιο σ’ ένα τρόλεϊ σε κάποιο Αθηναϊκό δρόμο. Λαθρομετανάστες και αλλοδαποί τριτοκοσμικής καταγωγής, ενεπλάκησαν εντός του οχήματος δημιουργώντας μια πολύ σοβαρή κατάσταση σπάζοντας υαλοπίνακες και θέτοντας σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα και πιθανά την ζωή των επιβατών.  Ο οδηγός άνοιξε τις πόρτες του οχήματος και πολλοί από τους επιβάτες κατέφυγαν στο όχημα που ακολουθούσε. Ήταν απόλυτα λογικό να ερωτηθούν από τους επιβαίνοντες τι είχε συμβεί και το τρόλεϊ είχε σταματήσει στο μέσο του δρόμου. Όταν κάποια κυρία περιέγραψε το γεγονός αναφέροντας ότι κάποιοι έγχρωμοι συνεπλάκησαν, μια επιβάτης του τρόλεϊ, ξανθιά με γαλανούς οφθαλμούς η οποία καταβρόχθιζε με αναιδή τρόπο μια τυρόπιτα και που όλες οι περιγραφές παραπέμπουν σε Αλβανίδα παρενέβη αποκαλώντας τις κυρίες «Καριόλες» διότι αποκάλεσαν τους έγχρωμους, έγχρωμους και όχι Αφρικανούς και συνέχισε το λογύδριο της επισημαίνοντας σε οξύ ύφος ότι οι Έλληνες είναι βρωμιάρηδες και σιχαμένοι.

Και εδώ γεννάται το ερώτημα.

Πώς ν’ αντιδράσει κάποιος απέναντι στους τριτοκοσμικούς εισβολείς που συνεπλάκησαν μέσα σ’ ένα μέσο μαζικής συγκοινωνίας, ακολουθώντας τις συνήθειες και τις πρακτικές των τόπων από τους οποίους μας κουβαλήθηκαν, όπου συμπλέκονται μες στους δρόμους, λιντσάρει. αποκεφαλίζει και δολοφονεί ο ένας τον άλλο, αφοδεύουν και συνουσιάζονται μέσα στο πλήθος και πώς επίσης ν’ αντιδράσει στις ύβρεις και στις προσβολές της Αλβανίδας με την τυρόπιτα, αφού η αστυνομία σχεδόν πάντα είναι απούσα και όταν παρουσιάζεται κατόπιν εορτής δεν μπορεί να πράξει ελεύθερα το λειτούργημα και το καθήκον της;;;;

Δυο τρόποι υπάρχουν.

Ο ένας είναι να κινηθεί βάσει του «νόμου» (αντιρατσιστικού). Να μην μιλήσει, να μην αντιδράσει, να δεχθεί τις ύβρεις και τις προσβολές, καθώς και τους  αλλοδαπούς στην καθημερινότητά του, να θέτουν σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας σε κίνδυνο την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια την ζωή και την σωματική του ακεραιότητα..

Και ο άλλος είναι να επιλέξει την Φύση και να αμυνθεί. Επισημαίνουμε να αμυνθεί, όχι να επιτεθεί αναίτια. Να αντιδράσει, να αντισταθεί και κυρίως να προχωρήσει σε λεκτική και έμπρακτη κριτική. Να δείξει με κάθε τρόπο σε όλους τους απρόσκλητους εισβολείς, σε όλους αυτούς που δεν σέβονται την καταναγκαστική φιλοξενία και που περιφρονούν τον πολιτισμό και τα κοινωνικά μας ήθη ότι είναι ανεπιθύμητοι και αν παραμένουν σε ελληνικό έδαφος είναι επειδή κάποιοι ανθέλληνες και εθνοπροδότες τους επέτρεψαν να βρίσκονται περιφρονώντας και αυτοί τη θέληση και τα συμφέροντα του Λαού. Εδώ όμως θα υπεισέλθει όπως είχαν πριν αιώνες επισημάνει οι Σοφιστές, ο (αντιρατσιστικός) νόμος με τις κυρώσεις του που προβλέπει για ένα μόνο σχόλιο σε αλλοδαπό ποινή έως 18 μήνες και χρηματικό πρόστιμο έως 5.000 ευρώ.

Διότι αυτός ο νόμος καταγράφει ως ρατσιστικό σχόλιο τον χαρακτηρισμό των εγχρώμων αλλοδαπών ως «έγχρωμους» και κολάζει ανάλογα, ενώ αγνοεί και αιτιολογεί τις δημόσιες ύβρεις και τις προσβολές κάθε αλλοδαπής αλήτισσας, απέναντι στον Λαό και τη Φυλή μας.

Τελειώνοντας θα επαναλάβουμε και θα επισημάνουμε, ότι δεν προτρέπουμε, δεν προτείνουμε και δεν επικροτούμε. Απλά και μόνο υποθετικά περιγράφουμε δυο συμπεριφορές βάσει της διδασκαλίας των Σοφιστών φιλοσόφων.

Η απόφαση ανήκει στον καθένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: